Upozornění - OBS Bukov

Informujeme Vás, že ve dnech 3.8. až 7.8.2020 bude uzavřena pokladna na OBS Bukov.

Úhrady bude možno provést v pokladně ve správní budově Dobrovského 869/15, Střekov (po, stř - 8:00-11:00 a 12:00-16:45.)

Upozornění

Dovolujeme si Vás upozornit, že od pondělí 10. srpna 2020 do pátku 14. srpna 2020  bude z  provozních důvodů správní budova BD DRUŽBA a všechny OBS uzavřeny pro veřejnost.

Družstevník 2/2020

Další číslo našeho časopisu Družstevník je Vám k dispozici zde.

Výplata přeplatků z vyúčtování topné sezony 2019

Vážení uživatelé bytů,

dovolte mi, abych vás informoval, že v tomto týdnu dochází k výplatě přeplatků z vyúčtování vašich zálohových plateb na služby. Ti z vás, co máte zvoleno, že přeplatek bude zaslán na bankovní účet, tak již musíte mít peníze u sebe. Ti, co máte výplatu přes poštovní poukázku B, tak je nyní v rukách České pošty, jak rychle poukázky zpracuje a rozdistribuje k vám. Předpokládáme, že v příštím týdnu, tedy od 8. 6. do 12. 6. 2020.

Petr Vaněček ředitel správy družstva

Plánované odstávky tepla a tuv v roce 2020

Dovolujeme si Vás seznámit s plánovanými odstávkami dodávek tepla a teplé užitkové vody (TUV). Seznam ulic naleznete v přiloženém souboru zde.

Uvolnění opatření - otevřeno pro veřejnost

Vážení družstevníci a klienti,

protože dochází k postupnému uvolňování restriktivních opatření vlády, např. k omezenému otevření městských a státních úřadů, oznamujeme Vám, že dochází k otevření správy našeho bytového družstva.

S platností od 4. 5. 2020 zavádíme zpět úřední dny v obvyklých hodinách. Platit však budou přísná bezpečnostní opatření. Vyžadováno je používání ochranných pomůcek, dezinfikování rukou, udržování bezpečného rozestupu minimálně dva metry a snaha minimalizovat osobní kontakt zaměstnanců s klienty.

Nadále však občany žádáme, aby návštěvu družstva zvážili a pokud je to možné, tak aby upřednostnili elektronickou komunikaci.

Zejména v souvislosti s aktuálním obdobím reklamací vyúčtování zálohových plateb či jen dotazů na některé údaje stále platí, že osobní návštěva družstva by měla být až ta nejkrajnější forma komunikace.

Reklamace vyúčtování služeb se uplatňuje písemnou formou (mailem, zasláním prostřednictví České pošty, doručením na podatelnu družstva či vložením do poštovní schránky v budově správy družstva)

Reklamaci, stejně jako většinu běžných úkonů, lze vyřídit telefonicky, mailem nebo písemně. Pokud potřebujete předat písemnost, tak kromě pošty je možné jí vhodit do naší poštovní schránky, umístěné na budově správy.

Petr Vaněček, ředitel správy družstva